Junior Nord 13-17 år

Info

Junior nord er et landsdelshold for udtagede gymnaster i alderen 13-17år - som vil dygtiggøre sig. (Man SKAL være fyldt 13 år inden den 31/12-22)

Vi vil udfordre alle på deres individuelle niveau, samtidigt med, at vi vil skabe et stort fællesskab og have det sjovt sammen. Man vælger fra starten af sæsonen om man vil være rytme- el. springgymnast. Vi tilbyder det bedste træningssted og et sikkert trygt miljø.
Træningen foregår på Gymnastikefterskolen Stevns hver onsdag kl. 19.00-21.00.
Kom og gå på et hold med et unikt gymnastikmiljø, fællesskab, stævner, en masse opvisninger, træningsweekender, rejser og dygtige instruktører. Vi forventer at man:
• Deltager aktivt og energisk til HVER træning!
• Deltager ansvarsbevidst i opvisningerne og stævner!
• Går på holdet med et ønske om, at udvikle sig og blive en bedre gymnast og være social deltagende på holdet.
• Deltager aktivt og ansvarsbevidst i fælles arbejde, til at tjene penge til holdet!
Man skal som gymnast på junior nord samtidig går på et foreningshold, for at dygtiggøre sig mest muligt. Holdlederen hjælper gerne i en situation, hvor der er svært eller ikke muligt at finde et passende hold.
Holdet administreres af gymnastikforeningen AIK 65 Strøby og man kan tilmelde sig de gratis prøvetræninger på
Ved evt. spørgsmål kontakt holdleder Mette Aagaard tlf. 41602147

Der arbejdes på der bliver en rejse til Riccione 2-7 juli 2023

Prøvertræning, der kommer endelig tilmelding efter prøvetræningerne.

Kontingent: 1600.-

Udover kontigent vil der komme udgifter til opvisningstøj, håndredskaber og stævner her iblandt DGI stævne, en forventet samlet udgift på ca. 3500.- inc. kontigent, beløbet vil blive opkrævet i 3 rater hvor 1 rate er ved holdstart når der har været udtagelse.

Dette er et lukket hold og man skal udtages for at komme på.

Holdet træner på Stevns Gymnastikefterskole Onsdage kl. 19-21

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen