MiniTummel 2-12 måneder

MiniTummel – 2-12 måneder

Er du på barsel og savner inspiration til aktiviteter med din lille, så læs videre her.

MiniTummel er bevægelse, leg og sansestimulering, hvor vi udvikler babyernes motorik og har særligt fokus på deres 3 primærsanser, balance, muskel/led og følesansen.

Aktiviteterne tilrettelægges efter børnenes udviklingstrin og alt foregår i tæt kontakt med mor/far.

Dette hold udbydes i samarbejde med Mette Aagaard. Mette driver Det Sansemotoriske Hus i Køge, hvor der udbydes Sansemotorik til mødregrupper og på mindre hold, træning til motoriskudfordrede børn samt børneyoga. Mette er uddannet lærer, sanseterapeut og instruktør i baby/børnegymnastik. Hun har stor erfaring i at undervise og har mere end 20 års erfaring i arbejdet med børns læring og motoriske udvikling.

For at deltage på dette hold, skal man have en medlemsprofil hos gymnastikforeningen.

Ses vi til MiniTummel, så tilmeld dig når det passer lige her https://det-sansemotoriske-hus.planway.com

Det er muligt at betale pr. gang eller købe et klippekort.

Man tilmelder sig når det passer ind i netop jeres dagsrytme og kalender. Så man betaler kun for de gange man deltager.

For spørgsmål og mere info kontakt Mette på info@detsansemotoriskehus.dk

Fredag lille sal kl. 10.00-10.45 start 10/9-21 70 kr pr. gang eller mulighed for klippekort

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen