Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet

Prøvetræninger DGI Storstrømen/AIK65 Strøby Junior nord

KLAR, PARAT, GYMNASTIKSTART!
Vil du mærke suset i maven, sveden på panden og smilet på læberne hver evig eneste mandag? Så er Junior Nord lige noget for dig.
Vi er holdet, hvis du som gymnast ønsker at være en del af et ubeskriveligt sammenhold, der i fællesskab arbejder hen mod at sammensætte en spændende, kreativ og underholdende opvisning. Vi er et erfarent trænerteam, bestående af Mike Skovgaard Witte, Katrine Keis, der vil have fokus på personlig udvikling for den enkelte gymnast både rytmisk og springmæssigt. I løbet af sæsonen vil vi arbejde meget med grundtræning og teknik for i sidste ende at kunne levere et opvisningsshow ud over det sædvanlige. På holdet vægtes det gode sammenhold højt, og vi har derfor flere weekendtræninger i løbet af sæsonen, ligesom vi deltager i forskellige stævner mm.
På Junior Nord er alle gymnaster udtaget. Dette vil ske på holdets tredje træning, hvor formålet vil være at skabe et harmonisk hold på højeste niveau.
Vi træner om mandagen på Gymnastikefterskolen Stevns kl. 18.15-20.15, hvor vi er omgivet af de lækreste faciliteter inden for gymnastikkens verden!

Junior nord er et landsdelshold for gymnaster i alderen 13-17år - Man skal som gymnast på junior nord samtidig går på et foreningshold, for at dygtiggøre sig mest muligt. Holdlederen hjælper gerne i en situation, hvor der er svært eller ikke muligt at finde et passende hold.

Vi forventer at man:
• Deltager aktivt og energisk til HVER træning!
• Deltager ansvarsbevidst i opvisningerne og stævner!
• Går på holdet med et ønske om, at udvikle sig og blive en bedre gymnast og være social deltagende på holdet.

• Deltager aktivt og ansvarsbevidst i fælles arbejde, til at tjene penge til holdet!

Info vedr. udgifter :

• Kontigent 1400.-
  • Tøj og rekvisitter max. 1500.-
  • Rep. stævne incl. transport 1200.-
  • Udgift til Festival del Sole i Riccione kendes pt. ikke.

Holdet administreres af gymnastikforeningen AIK 65 Strøby https://aik65gymnastik.dk/cms/EventOverview.aspx

Du kan følge holdet på facebook : DGI Storstrømmen/AIK 65 Strøby - junior nord 2021/2022

Ved evt. spørgsmål kontakt holdleder Mette Aagaard tlf. 41602147.
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
27.09.2021
06.09.2021 kl. 18.15 - 27.09.2021 kl. 20.15